zitzak maatwerk
Klantenservice

Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar.

Telefoon:

+31 (0) 546 576878
Werkdagen: 09:00 uur t/m 17:00 uur

E-mail: info@zitzakkenstore.nl


 
 

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Mocht u niet tevreden zijn met (een deel van) uw aankoop, dan heeft u het recht de artikelen binnen viertien (14) werkdagen na aflevering aan ZitzakkenStore.nl te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de artikelen in de originele verpakking worden geretourneerd. U mag het artikel uiteraard wel uit de verpakking halen om het te bekijken. De factuur is uw garantiebewijs. Zonder de factuur of een kopie hiervan kan er geen creditering plaatsvinden.

WIlt u het artikel retoursturen? Dan kunt u ons een e-mail sturen met uw bestelnummer. Wij mailen u dan een Franco sticker en dan kunt u het pakket bij het dichtsbijzijnde PostNL kantoor afleveren. U hoeft dan niet te betalen.
 

LET OP

De goederen kunnen enkel en alleen worden geretourneerd in onbeschadigde staat en originele verpakking, ze moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn. De artikelen moeten voor ons per direct weer verkoopbaar zijn, als wij artikelen opnieuw moeten uitpakken en inpakken omdat deze niet goed verpakt zijn dan brengen wij bij de creditering € 5,00 in mindering op het totaalbedrag!


ZitzakkenStore.nl Webshop © 2016