zitzak maatwerk
Klantenservice

Onze klantenservice is iedere werkdag bereikbaar.

Telefoon:

+31 (0) 546 576878
Werkdagen: 09:00 uur t/m 17:00 uur

E-mail: info@zitzakkenstore.nl


 
 

Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling in de webshop?

-Selecteer het product van uw keuze door te klikken.

-Als u het juiste product geselecteerd heeft, klikt u op “In Winkelwagen”.

-U kunt rustig verder shoppen en meer artikelen aan uw winkelwagen toevoegen.

-Als u klaar bent met winkelen, klikt u rechtsboven op “Winkelwagen”.

-Bestelt u voor de eerste keer in de webshop van ZitzakkenStore, vult u de gevraagde gegevens in om uw account te registreren, als u al eens eerder heeft besteld kunt u inloggen met uw e-mailadres en uw wachtwoord.

-Na het registreren van een nieuwe account zult u uw account eerst moeten activeren voordat u uw bestelling kunt afronden, dit doet u door op de link te klikken in de activeringsmail die u ontvangen heeft na de registratie van uw account.

-U kunt ervoor kiezen om de producten op een ander adres te laten afleveren, bijvoorbeeld als het een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt.

-Controleer uw bestelling en aflevergegevens alvorens door te gaan naar de betaalpagina.

-Kies vervolgens in het drop-down menu de manier waarop u wilt betalen.

-U gaat nu naar een beveiligde omgeving om te betalen en de bestelling af te ronden.

-U ontvangt van ons een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail.

-Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en verstuurd, krijgt u van ons een e-mail met een Track & Trace code, waarmee u de afleverstatus van uw bestelling kunt volgen.


ZitzakkenStore.nl Webshop © 2016